Jako vedoucí evropská společnost v odvětví sanity se společnost Geberit cítí být zavázána neustále vyvíjet nové sanitární výrobky, zlepšovat výrobní procesy a prodejní metody. Značka Geberit je již téměř 150 let synonymem inovací, vysoké spolehlivosti a také moderního koupelnového komfortu. Akvizicí společnosti Sanitec v roce 2015 a z ní vyplývajícím převzetím řady značek sanitární keramiky rozšířila společnost Geberit své pole působnosti v oblasti koupelnového vybavení. Abychom dokázali v budoucnu ještě lépe a účinněji oslovit cílové skupiny z řad odborníků i konečné zákazníky, zahajujeme další důležitý krok: od roku 2019 bude do značky Geberit integrována značka Keramag; stejný proces bude od roku 2020 pokračovat se značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Zbývající keramické značky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zůstanou v rámci skupiny Geberit zachovány a budou pokrývat specifické instalační technologie, produktové oblasti, tržní segmenty nebo prodejní kanály.
Těmito opatřeními chceme dosáhnout následujících výhod:
Integrace značek keramiky přinese lepší orientaci a větší přínos profesionálním cílovým
skupinám a koncovým zákazníkům a přispěje ke zlepšení efektivity ve skupině Geberit.
O Geberitu
Skupina Geberit je lídrem na evropském trhu sanitárních produktů s globální působností. Geberit funguje jako ucelená skupina s velmi silným lokálním zastoupením ve většině evropských zemí a poskytuje prvotřídní kvalitu v oblasti sanitárních technologií a koupelnové keramiky. Výroba se realizuje v 30 výrobních závodech, z nichž 6 je v zámoří. Centrála společnosti se nachází v Rapperswil-Jona ve Švýcarsku. Skupina Geberit zaměstnává 12 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích světa a v roce 2017 generovala společnost obrat ve výši 2,9 miliard švýcarských franků. Akcie Geberit jsou kótovány na švýcarské burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 jsou akcie Geberit součástí SMI (Swiss Market Index).