Geberit zjednoduší portfolio svých značek

Domů arrow_forward Novinky arrow_forward Geberit zjednoduší portfolio svých značek

Jako vedoucí evropská společnost v odvětví sanity se společnost Geberit cítí být zavázána neustále vyvíjet nové sanitární výrobky, zlepšovat výrobní procesy a prodejní metody. Značka Geberit je již téměř 150 let synonymem inovací, vysoké spolehlivosti a také moderního koupelnového komfortu. Akvizicí společnosti Sanitec v roce 2015 a z ní vyplývajícím převzetím řady značek sanitární keramiky rozšířila společnost Geberit své pole působnosti v oblasti koupelnového vybavení. Abychom dokázali v budoucnu ještě lépe a účinněji oslovit cílové skupiny z řad odborníků i konečné zákazníky, zahajujeme další důležitý krok: od roku 2019 bude do značky Geberit integrována značka Keramag; stejný proces bude od roku 2020 pokračovat se značkami Allia, Pozzi Ginori a Sphinx. Zbývající keramické značky Ifö, IDO, Porsgrund, Twyford, Kolo a Colombo zůstanou v rámci skupiny Geberit zachovány a budou pokrývat specifické instalační technologie, produktové oblasti, tržní segmenty nebo prodejní kanály.

 

Těmito opatřeními chceme dosáhnout následujících výhod:

 

Integrace značek keramiky přinese lepší orientaci a větší přínos profesionálním cílovým

skupinám a koncovým zákazníkům a přispěje ke zlepšení efektivity ve skupině Geberit.

O Geberitu

Skupina Geberit je lídrem na evropském trhu sanitárních produktů s globální působností. Geberit funguje jako ucelená skupina s velmi silným lokálním zastoupením ve většině evropských zemí a poskytuje prvotřídní kvalitu v oblasti sanitárních technologií a koupelnové keramiky. Výroba se realizuje v 30 výrobních závodech, z nichž 6 je v zámoří. Centrála společnosti se nachází v Rapperswil-Jona ve Švýcarsku. Skupina Geberit zaměstnává 12 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích světa a v roce 2017 generovala společnost obrat ve výši 2,9 miliard švýcarských franků. Akcie Geberit jsou kótovány na švýcarské burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 jsou akcie Geberit součástí SMI (Swiss Market Index).

Jak na to?

1.
Nezávazná konzultace
Osobně, po emailu, Skypu apod. Vyjasnění požadavků klienta a všech potřebných informací. více
(Cca 1 hodina)
2.
Zpracování CN
Položková cenová nabídka na kompletní rozsah služeb, finální rozsah služeb je na volbě zákazníka. více
(Do 2 dnů od schůzky)
3.
Objednávka
Definování rozsahu díla, ceny, splátkového kalendáře, harmonogramu prací, potřebných podkladů. více
(Do 2 dnů od potvrzení CN)
4.
Zpracování projektu
Zpracování a dodání projektu rodinného domu v rozsahu dle objednávky a počtu 5 tištěných paré. více
(Cca 2 – 8 týdnů)
5.
Vyřízení povolení
Zastupování zákazníka při zajišťování potřebných stanovisek a podání žádosti o stavební povolení. více
(Cca 3 – 12 měsíců)
clear

    Nezávazná poptávka

    Odesláním poptávky, souhlasíte s podmínkami ochrany odobních údajů

    Pole s označením * je nutné vyplnit.