Na základě potvrzení požadovaného rozsahu služeb Vám náš OBCHODNÍK připraví a zašle do 2 dnů na Váš email návrh objednávky.
Objednávka definuje zejména rozsah objednávaných služeb, jejich cenu, dobu a rozsah zpracování.
Dále je v objednávce definován splátkový kalendář, kdy pro zahájení prací se hradí první platba ve výši 30-50 % z celkové ceny a postupně se doplácí dokončené a předané částí díla dokumentace, zajišťovaných průzkumů, nebo vyřízení stavebního povolení.
V objednávce je také potvrzeno požadované konstrukční a technologické řešení, ve kterém bude projektová dokumentace zpracována.
Po potvrzení objednávky Vám bude zaslána výzva k úhradě první platby pro zahájení prací dle uzavřené objednávky.
Na základě uhrazení první platby dle objednávky budou zahájeny práce na zpracování dokumentace v rozsahu dle uzavřené objednávky.
Zakázku přebírá od OBCHODNÍKA některý PROJEKTANT z kolektivu naší kanceláře, který svou práci koordinuje s dalšími specialisty.