Skupina Geberit je lídrem na evropském trhu sanitárních produktů s globální působností. Geberit funguje jako ucelená skupina s velmi silným lokálním zastoupením ve většině evropských zemí a poskytuje prvotřídní kvalitu v oblasti sanitárních technologií a koupelnové keramiky.
Geberit má 29 výrobních závodů, z nichž 6 je v zámoří. Centrála společnosti se nachází v Rapperswil-Jona ve Švýcarsku. Skupina Geberit zaměstnává 12 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích světa a v roce 2019 generovala společnost obrat ve výši 3,1 miliard švýcarských franků. Akcie Geberit jsou kótovány na švýcarské burze SIX Swiss Exchange a od roku 2012 jsou akcie Geberit součástí SMI (Swiss Market Index).
Udržitelnost je součástí naší identity po celá desetiletí. Tento přístup prospívá nejen životnímu prostředí, ale celé společnosti včetně našich zákazníků a partnerů, zaměstnanců a také akcionářů.
Například ve formě výrobků šetřících vodu, nových logistických řešení nebo energeticky účinných výrobních závodů a školení odpovědnosti. Navštivte webovou stránku koncernu Geberit a zjistěte, jaký dopad má udržitelné myšlení a jednání na všechny aspekty našeho každodenního života.
Identita značky Geberit, která se v posledních letech konzistentně rozvíjí, získala prestižní mezinárodní ocenění.
V nejnovější ročence Red Dot Design Yearbook bylo ocenění strategie značky Geberit zdůvodněno takto (výňatek): „V rokce 2015 převzala společnost Geberit finskou skupinu Sanitec Group s různými značkami keramiky, které byly zaměřeny především na B2C trh. To znamenalo, že bylo potřebné změnit marketingovou strategii na B2B2C a vytvořit i přímou komunikaci s koncovými zákazníky. Lety vyznávaný přístup “Know-How Installed“ jasně odkazuje na odborné znalosti společnosti Geberit, které jsou ukryty za stěnou. Zde zůstává marketingový přístup nezměněný. Ale v B2C oblasti se Geberit zaměřil na propojení designu a funkčnosti, aby se odlišil od konkurence, která se primárně zaměřuje na na kombinaci koupelnových a wellness aspektů. Novým příslibem pro interiérové designéry a cílovou skupinu koncových uživatelů se stal “Design Meets Function“.